Landgoed Het Grote Zand

Welkom op het online portaal van Pomper Totaal Installateur speciaal ontworpen voor woning eigenaren van Landgoed "Het Grote Zand".
Op dit portaal kunt u verschillende zaken regelen met ons via de tabbladen.

Wilt u graag een offerte aanvragen? klik u dan hier voor het aanvraagformulier

Heeft u een andere vraag welke u hier niet kan vinden dan kunt u altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier.

Informatie CV onderhoud en storingen
Pomper Totaal Installateur en Landgoed "Het Grote Zand" hebben gezamenlijk afspraken gemaakt over het uitvoeren van CV onderhoud en storingen.
Voor CV onderhoud en storingen geniet u van speciale tarieven, u ontvangt hiervoor een factuur van het park. U zult dus geen factuur rechtsreeks van Pomper Totaal Installateur ontvangen.

Voor CV storingen hanteren wij de volgende richtlijnen:

  • Storingen kunnen gemeld worden door de receptie of door u als eigenaar.
  • Facturatie verloopt via het park.
  • Reparatie tot 250 euro worden direct uitgevoerd.
  • Reparaties boven de 250 euro zullen eerst overlegd worden met de receptie/eigenaar.

Voor spoed storingen kunt 24/7 bellen met 0592-412567

Heeft u een storing, maar geen spoed dan kunt u tussen kantoor uren bellen met 0592-412567 om een afspraak in te plannen.

 

Indien u het onderhoud via het park heeft lopen verloopt de planning en facturatie hiervan via de receptie*

Wenst u als eigenaar zelf het onderhoud te regelen dan kunt u een afspraak maken via onze planmodule**
U kunt onze tarieven voor CV onderhoud vinden op: https://www.pompertotaalinstallateur.nl/onderhoudcontracten/ 

*  CV onderhoud welke via de receptie verloopt ontvangt hiervoor korting, de factuur ontvangt u van de receptie (u ontvangt geen rechtstreekse factuur van Pomper)
** Onderhoudsafspraken die via onze planmodule gepland worden zullen gefactureerd worden tegen het normale onderhoudstarief en ontvang u rechtsreeks van Pomper

 

 

 

Klik hier voor informatie over de ICY thermostaat

Klik hier voor een meertalige gebruikershandleiding

Het Grote Zand - ICY Thermostaat

Aanvraag formulier ICY thermostaat
Naam(Vereist)
Indien u meerdere bungalows/chalets heeft kunt u hier ook meerdere huisnummers opgeven.



In onderstaande opties kunt aangeven hoe u de thermostaat ingesteld wilt hebben.

Maximaal in te stellen temperatuur(Vereist)
Begrenzing van de maximaal in te stellen temperatuur, voorbeeld: zet u deze vast op 22 graden dan kan een eindgebruiker de verwarming niet hoger zetten dan 22 graden.

Tijdschakeling naar rust (15 graden)(Vereist)
De thermostaat schakelt automatisch terug naar 15 graden als gedurende een bepaalde periode geen beweging is gesignaleerd, hoe lang moet deze periode zijn

Vorststand(Vereist)
Heeft de thermostaat 24 uur lang geen beweging gedetecteerd dan zal deze naar een anti-vorst stand gaan van 10 graden, deze temperatuur word door ons niet gewijzigd en is ook de fabrieksstrandaard.
Indien de anti-vorst temperatuur gewijzigd word zal Pomper Totaal Installateur B.V. daar geen aansprakelijkheid voor nemen.
De thermostaat is beveiligd met een standaard pincode, om ongewenste wijzigingen aan systeem te voorkomen dient hier een andere pincode voor gemaakt te worden.

De installateur bepaald de planning om een collectief voordeel te kunnen waarborgen.

BELANGRIJK!
De ICY thermostaat kan alleen bedraad worden aangesloten, indien er geen bedrading aanwezig is en deze nog aangelegd moet worden zal dit een meerprijs opleveren.


Vanaf nu is het mogelijk om thermostaten op afstand te kunnen bedienen.
De internet verbinding voor thermostaten worden op standby gezet als er langere tijd niemand in de bungalow aanwezig is geweest, waardoor deze op afstand niet te bedienen is.

Om dit wel mogelijk te maken, is het van belang dat onderstaand formulier correct ingevuld word zodat de verbinding naar de thermostaat constant open gezet kan worden.

 

Het Grote Zand - Thermostaat op afstand bedienen

Aanvraag formulier "Landgoed het Grote Zand" Thermostaat bediening op afstand
Naam(Vereist)
Het is belangrijk dat het bungalow nummer correspondeert met waad de thermostaat hangt, mochten deze gegevens niet kloppen dan zal de thermostaat ook niet functioneren.
Het MAC-adres ziet er als volgt uit 00:0C:6E:D2:11:E6 (Dit is een voorbeeld nummer, uw nummer zal wel andere cijfers en letters bevatten)
U vind het MAC-adres op de achterkant van de thermostaat of in het instellingen menu.


April - Juli 2025

In de maanden April t/m Juli zijn wij bezig met het vervangen van diverse elektra meters in de bungalows/chalets.
De meters die verouderd zijn zullen vervangen worden voor nieuwe slimme meters.
Onder het kopje "downloads" op dit portaal vind u informatie over de meters die wij plaatsen of al eerder hebben geplaatst

De vervangingswerkzaamheden zullen plaatsvinden op werkdagen tussen 8:00 een 17:00 uur en kunnen tijdelijk invloed hebben op de elektriciteitsvoorziening.
U zult van te voren worden ingelicht door de receptie van "Landgoed het Grote Zand" over de plaatsingsdatum.

Wij doen ons best om de overlast tot een minimum te beperken en stellen uw begrip zeer op prijs.

 

Veel gestelde vragen

Waarom wordt mijn meter vervangen?
- De technische levensduur van uw meter is verstreken waardoor er geen nieuw certificaat afgegeven wordt op uw huidige meter, om kwaliteit te waarborgen wordt uw meter vervangen.

Kunnen de werkzaamheden verzet worden naar een andere dag?
- De planning die u door heeft gekregen kan verzet worden, neem hiervoor contact op met de receptie van "Landgoed het Grote Zand". Wij zullen dan samen met de receptie kijken of de afspraak verzet kan worden naar een andere dag.

Krijg ik een vergoeding als ik geen stroom heb tijdens werkzaamheden?
- Nee, u krijgt geen vergoeding als wij werkzaamheden uitvoeren waarbij wij tijdelijk stroom of gas onderbreken. Deze werkzaamheden zijn nodig om het energienetwerk veilig en betrouwbaar te houden.

Hoe lang heb ik geen stroom tijdens de werkzaamheden?
- Wij doen ons best om deze periode zo kort mogelijk te houden, wij verwachten onder normale omstandigheden dat de onderbreking 1 tot 2 uur duurt.

Er worden werkzaamheden bij mijn buren uitgevoerd, zit ik dan ook zonder stroom?
- Onder normale omstandigheden zit alleen de bungalow of chalet waar wij werkzaamheden uitvoeren tijdelijk zonder stroom, in sommige gevallen waar geen mogelijkheid is om de stroomvoorziening apart af te sluiten is de kans aanwezig dat omliggende bungalows of chalets ook tijdelijk zonder stroom zitten, wij doen ons best om deze periode zo kort mogelijk te houden.

 

 

Wat kan ik aflezen op mijn display?

Kan ik een P1 meter aansluiten op mijn meter?
Ja, u kunt een meter aansluiten op de p1 poort zoals bijvoorbeeld een Homewizard meter en deze via het internet uitlezen. Let op!! wij bieden geen ondersteuning op externe apparaten of uw internet verbinding.

 

  • Wanneer de meter onder spanning staat en het display van de elektriciteitsmeter actief is, doorloopt het display continu verschillende waardes. Dat is het automatische display.
  • Zodra de navigatieknop wordt ingedrukt (blauwe knop), toont het display bij elke druk op de knop een andere waarde. Dat is het manuele display.
  • In de tabel hieronder word uitgelegd welke waardes je kan aflezen. U kunt de tabel ook als pdf downloaden via deze << link >>

Toestemming betreden woning

Met onderstaand formulier geeft u Pomper Totaal Installateur toestemming om uw bungalow/chalet te betreden om werkzaamheden uit te voeren in uw woning.
Naam(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
U heeft een datum voorstel ontvangen
Voor de volgende werkzaamheden(Vereist)
Bunt u zelf aanwezig?(Vereist)
Clear Signature
DD dash MM dash JJJJ